لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
صحبت ها پس از شکست یوونتوس مقابل بنفیکا

صحبت ها پس از شکست یوونتوس مقابل بنفیکا

یوونتوس برای اولین بار در تاریخ خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از دور پنجم حذف شد و این در حالی است که یوونتوس دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تنها با 3 امتیاز به پایان رساند، اتفاقی که در تاریخ این باشگاه رخ نداده است اما مکس الگری سرمربی تیم یوونتوس در انتظار لیگ اروپاست.

 

مکس بعد از شکست و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت:

 

با رویکرد اشتباه وارد بازی شدیم و به راحتی گل خوردیم. در نیمه اول واکنش خوبی نشان دادیم و موقعیت هایی داشتیم. باید این دیدار را متعادل نگه می داشتیم. متأسفیم که از لیگ قهرمانان حذف شدیم، بیایید 20 دقیقه آخر را با خودمان ببریم و روی قهرمانی لیگ و پیروری در لچه تمرکز کنیم. ما باید به کار خود ادامه دهیم و در لیگ زنده بمانیم. حالا مقابل پاری سن ژرمن این شانس را داریم که برای حضور در لیگ اروپا بازی کنیم.

 

مصدومان تیم:

 

بازیابی مصدومان تا رویارویی با اینتر دشوار است.

 

فدریکو گاتی مدافع یوونتوس نیز در پایان دیدار گفت:

 

متاسفم چون بازی را پس گرفته بودیم. سپس در 1‐1 یک پنالتی دادیم که به نظر من بسیار پوچ به نظر می رسد. کوادرادو متوقف شد، یک پنالتی بسیار سختگیرانه اعلام شد. حالا ما باید به لچه و دیدار مقابل این تیم فکر کنیم. سپس به پاری سن ژرمن، زیرا ما باید به هر قیمتی به لیگ اروپا برویم. شنبه بازی بسیار سختی داریم. ما سه روز دیگر بازی می کنیم و سپس PSG را داریم، آنها دو بازی بسیار مهم هستند.

 

لوکاتلی هم گفت:

 

این اتفاق واقعا تاسف بار است، پیدا کردن کلمات سخت است، ما بسیار متاسفیم. در خطر کسب نتیجه بد بودیم، اما واکنش در پایان نیمه دوم خوب بود.

 

الکس دل پیرو نیز گفت:

 

بیست دقیقه آخر یوونتوس را کمی امیدوار کرد زیرا او خود را در حال مبارزه و گلزنی می دید، اما در کل بازی بدی از سوی یوونتوس بود، بنفیکا در تمام نیمه اول و بیشتر نیمه دوم تسلط داشت. یوونتوس می توانست نتیجه را 4‐4 تنظیم کند، اما بنفیکا می توانست گل پنجم را قبل از آن به ثمر برساند، بنفیکا بیشتر بازی را کنترل کرد.

 

راوانلی در رابطه با این دیدار گفت:

 

یوونتوس 70 دقیقه در این دیدار وجود نداشت، آنها غیرقابل لمس بودند. اشتباهاتی در سطح دفاعی وجود داشت که قبلاً هرگز دیده نشده بود. سپس آلگری تصمیم گرفت پسرانی را که با کمی قلب خود بازی می کردند و در حال بازیابی نتیجه بودند، در ترکیب خود قرار دهد که نتیجه ی خوبی هم داد ولی عملکرد یووه تا حدی بد بود که این فداکاری ها فایده ای نداشت.

 

ژائو ماریو درباره پیروزی بنفیکا مقابل یوونتوس در مدیاست اظهار نظر کرد.

 

می دانستیم که مقابل یک تیم بزرگ بازی می کنیم، 70 دقیقه خوب بازی کردیم، سپس در دقایق پایانی کیفیت یوونتوس نیز مشخص شد. شاید کمی آرامش نیاز داشتیم. از پیروزی مقابل یوونتوس بسیار خوشحالیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: